Soostereotüüpide murdmine

Posted: detsember 17, 2013 in Uncategorized

Läksin eile tehnikapoodi. Kuna ma olen vägagi kulunud soorollides kinni, siis loomulikult otse meessoost müüja juurde. Noh, tegelikult seisin ma tükk aega xboxi mängude riiuli ees ja otsisin konkreetset mängu, kuni tuli noormehest müüja. Küsisin temalt Forza 4. Ta itsitas ebasobivalt, mõõtis mu värskelt juuksuris lokitatud pead ja meetritepikkuseid miniseeliku alt paistvaid jalgu mitmekordse pilguga ning küsis väikese põlgusega hääles, kas ma olen kindel, et ikka  Xbox 360 mängu tahan. Ei, tolvan, kuna ma olen ilus, siis ma olen ilmselgelt rumal ning seisan xboxi mängude riiuli ees, soovides endale tegelikult hoopis raamatut osta. Aga hea küll, hingame sisse ja välja, noormees teeb lihtsalt oma tööd. “Jah, ikka ja ideaalis sooviksin ka game of the year väljalaset.”

Kostis mingi “höhöh”- sarnane naer ja müüja läks arvutisse otsima. Otsis mitu minutit. Otsis kohe nii mitu minutit, et mul hakkas juba päris ebamugav. Tagasi tulles teatas, et neil pole seda mängu, kohe terves nende suures elektroonikamüügiketis pole seda.
“Aga eile alles netis näitas, et on? Kuidas nii?”
“Ei tea, kus te vaatasite, meil näitab, et ei ole.”

Kõmpisin pettunult minema ja helistasin kurtes Elukale. Tema, nagu minagi, teadis, et peab olema. Otsis kodus arvutist üles ja saatis mulle lingi. Pöörasin otsa ringi ja läksin poodi tagasi, sattudes, oo õudu, naismüüja juurde. Tema küsis kohe tootekoodi, teatas, et on küll, kõndis sirgjoones riiuli juurde ja võttis otsimata, nagu muuseas, õige mängu. Välk ja pauk, oligi olemas.

Rääkisin ka talle naerdes, kuidas noor meesmüüja mulle hetk tagasi teatas, et neil üldse seda mängu olemaski pole ning et edaspidi usaldan ikka ainult naisi.
Lootsin, et näen toda esimest müüjat ka veel, et saaks talle selle mängu talle näkku suruda, aga kahjuks ei õnnestunud. Ei teagi, kas ta ei oskanud Forza kirjutada või milles asi oli, minu käest ta midagi üle ei küsinud kah, sest noh, ajab ju põlastavalt naerma küll, kui mingi tsikk tahab mängu osta?

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Muahhahahaha, mina oleksin selle tüübi nimme üles otsinud ja plaadi näkku surunud. Ei kannata selliseid mühkameid ja kõiketeadjaid! 😀

  2. Kris ütles:

    Näedsasiis. Viimane aeg oma “kulunud soorollidest” lahti öelda 😛

  3. Liina ütles:

    Hahaha..ta vist otsustas sinu eest, et sul on mõttekam endale ikka midagi ilusat osta :D.

  4. Karin ütles:

    Mulle meenus sellega see, kuidas oma maja müües uus omanik üritas kõigis tehnilistes küsimustes pöörduda maja meessoost kaasomaniku poole… Kes ei tea asjadest midagi… Stereotüüp noh… Päevake hiljem tuli tal selgem pilt ette ja kõik küsimused suunati mulle.
    Maakleri ainuke kommentaar oli: “Tehnika munasid ei küsi” (oli sattunud sarnase situatsiooni otsa samuti tehnikapoes, nagu Sinagi).

Lisa kommentaar

