Ühe pakikese elutee

Posted: detsember 17, 2013 in Uncategorized

Viitsimata kogu eellugu jutustada, hüppame üheskoos ajahetke, mil ühe imearmsa ja abivalmis näkineiu juures Walesis asus suur hunnik asju, mis pidid leidma tee minuni. Seda üsna pea pakiks vormitud hunnikut ootas peale minu veel nii mõnigi inimene rohkem kui jõuluvana, sest seal oli sees nii palju toredaid asju. 

Järgmine samm oli leida mõistlik ja soodne kuller, kes läheks võtaks asjad peale ja paneks need Eesti poole teele. Seda ma enda meelest tegingi, kuid üsna pea tuli välja, et konkreetne kullerfirma ei pea vajalikuks enne paki korjet ette helistada. Ja kui kedagi pole kodus, siis nad tulevad homme uuesti. Ja siis homme. Ja siis homme. Ja nii viis korda. Kui nad pakki viie korraga kätte ei saa, siis nad rohkem enam ei ürita, aga ega Sina oma raha ka tagasi ei saa. Milleks ette helistada, kui saab VIIS korda kellegi uksekella helistada?

Abivalmis näkineiu võttis siis endale ühe popipäeva, et pakk ikkagi teele saaks ja üsna pea jõudsid minuni suurepärased uudised, et kaks pakikest, kulleri lahkel loa kokku köitmata, aga ühe numbri-summa-saatelehe peal, on teele pandud.

Ootasin õnnelikult. Ootasin veel. F5 oli mu suurim sõber nendel päevadel, kui üritasin paki teekonda jälgida. Ligi nädal hiljem, peale suhtlemist klienditoega, jõudis minuni käsitsi ka jälgimiskood, mis näitas, et pakk saadeti lõpuks Suurbritanniast välja. Sealjuures, mu enda konto kullerfirma lehel näitab siiani, et pakk ootab üles korjamist.

Olin valinud soodsama hinna tõttu maaposti, nii et suur oli mu üllatus, kui juba nelja päevaga jõudis pakk Eestisse. Aga eks ikka ja ainult selleks, et siinsamas kodumaa pinnal mugavalt oma aega veeta. Kõigepealt öeldi mulle, et maaposti pakkide töötlemine võtab kauem aega. Siis tuli nädalavahetus. Kõik mõistetav, kuigi mu kärsitusse hinge hakkasid rebenema augud.

Kuni jõudis kätte kaunis esmaspäev ja ma sain oma postkasti potsti kirja, et pakk kullerile üle antud. Helistasin siis kiirelt DHLi, kes mu pakiga tegeleb, kuna ma ei mäleta kunagi, on see DHL või DPD, kes enne paki toomist ette ei helista ja siis saab paki alles ülejärgmisel päeval. Sealt teatati mulle, et see VÕIMATU, et ma seesuguse meili sain ja nemad andsid üleüldse paki ELSile üle. Ah? Üks kullerfirma annab paki teisele? Miks?

Hea küll, hingasin sügavalt sisse ja välja ning helistasin ELSile. Nemad teatasid, et nemad pole mingit pakki saanud. Ah? Kas te meelega teete seda? Lõpuks ta siiski teatas, et tõesti, ühel ilusal päeval jõuab see pakk nendeni ja üsna tõenäoliselt homme ka minuni. Kinnitasin endale, et veel üks päev ei tapa mind ja ootasin. Kiljatasin õnnest, kui täna lõpuks kuller helistas ning tormasin seda vastu võtma.

Seda kõike selleks, et saada kätte oma kaheosalisest pakist vaid üks. Aga kus teine on? ELSil oli mulle vaid üks pakk ja nemad ei teadnud asjast midagi. Mis nüüd saab? Kellele ma nüüd helistan? Kas DHLi? Või Suurbritanniasse? Kus mu teine pakiosa on? MIKS see alati minuga juhtub?
Ma ei olnud jõudnud veel paanitsemist lõpetada, kui mulle helistas DHL ja teatas, et neil on mulle üks pakk. Istusin nagu sütel, lootes, et tegemist on mu kauaoodatud paki teise osaga. Õnneks oligi! Kõik asjad on õnnelikult minu juures.

Aga ma ei saa siiani midagi aru. Miks nad pool mu pakist, ühe jälgimiskoodi ja saatelehega, teisele kullerfirmale andsid? Miks?

Igaks juhuks hoian siiski oma suu kinni ja olen õnnelik, et ma oma asjad kätte sain. Äkki muidu tulevad võtavad veel ära.

Kommentaarid
  1. Kaire ütles:

    Mul emal oli ka midagis elltis. Tellis ühe kena puukese kuskilt. Pidi tulema Smartposti. Kuna puu oli vaid 30 cm pikk, siis pold nagu probleemi. Siis tuli sõnum, et pakk tuli. Mida posti ei ole on puu (muu kola oli). Helistas, öeldi, et pakk ei mahtunud masinasse (wat?) ja see anti üle Eesti Postile (wat?). Ja nii läks terve nädal, enne kui see pakk kohale jõudis. Sest pakk läks kõigepealt tagasi Tallinna, et siis uuesti tiiruga Pärnu jõuda. Õnneks puuga kõik korras.

    • blondinka8 ütles:

      Igati tore, et asjad ikka kohale jõudsid 🙂 Puu saatmisega on mul sama kogemus, nagu Kairel. Kui juba paar nädalat oli möödas, siis helistasin Bakkerisse, et kas nad ikka panid teele, sealt öeldi, et ei ole pannud, et need puud on otsas, aga tunnike hiljem helistasid tagasi, et ahjaa, see ikka juba ammu väljasaadetud. Siis hakkasin edasi uurima. Selgus, et SmartPosti ei mahtunud ja andsid selle üle Eesti Postile ning see puu oli pea kaks nädalat mind juba kandekeskuses oodanud. Väidetavalt ka juba mitu kordusteadet mulle saadetud, aga meie postkast oli küll tühi, mis tühi.

  2. Kessu ütles:

    Ma oma pakisaagadest ei hakkagi parem rääkima. Kui saaks, ei saadaks Eesti Postiga kirju ka mitte.

    DPD kullerfirma suutis aga ükskord pakki nii tuua, et kõigepealt helistas kuller ette küll, kellele ütlesin, et meil on terve päev keegi kodus, tulgu millal tahavad, kui pakk viidi kõrvaltänavasse sama numbriga majja. Kuna seal kedagi kodus polnud (ja mina telefonile vastata ei saanud), siis jäeti mulle trepikotta kiri, et võtke ühendust. Kui ei võta, siis saadavad paki tagasi. Minu õnn, et selles majas elab mu lapse lasteaiakaaslane, kelle ema (viis päeva pärast teate jätmist, reisilt koju saabudes) mu nime ära tundis ja teate sisu mulle edastas. Paki sain napilt enne tagasisaatmist kätte, kusjuures telefonineiu ei uskunud tükk aega, et kuller paki valesse majja viis.

Lisa kommentaar

