Sünnipäev

Posted: jaanuar 6, 2014 in Uncategorized

Melian: “Emme, Sul on sünnipäev! Sa sündisid öösel ära!

Mormelar: “Ei, tegelikult ma sündisin päeval. Kell 3 hakkasin tulema ja 3:15 olin väljas.”

Melian: “Ohoo, Sul läks niiiii kaua aega.”

Elukas: “Selle pärast Sa igale poole hiljaks jäädki.”

***

Teist korda elus, minu mäletamise ajal, pole mu sünnipäeval lund maas. Ma ju lubasin lastele. Ups.

***

Tegude kalender käskis tänase kolmekuningapäeva puhul viimast korda piparkooke küpsetada. Peab tunnistama, et läbi palavikuhallutsinatsioonide suutsin ma taigna valmis teha, aga küpsetada pole veel suutnud. Tea, kas peaks siis täna esimest korda piparkooke tegema? Elukas lubas imehea õhtusöögi teha.

***

Mul on täna sünnipäev!

Kommentaarid
  1. Una ütles:

    Palju õnne!
    Piparkoogid on mu lemmiksöök 🙂
    PS! Tore blogi

  2. Sille ütles:

    Palju õnne! 🙂

  3. Katrina ütles:

    Palju-palju rõõmsaid päevi!

  4. kohalik ütles:

    Palju-palju õnne! 🙂

  5. Eva ütles:

    Palju õnne!

Lisa kommentaar

