Palju õnne hällipäevaks, Mirith!

Posted: veebruar 15, 2014 in Uncategorized

Mirith sai eile üheksa. Kuidas ma üldse saan olla nii vana, et mul on nii suur laps? Ei saa aru.
Lühike, nagu õdegi, kandes 122 suurust, juba natuke 128 sekka. Meie laululind, tubli, tragi, eeskujulik ja viisakas, tahab meeldida ja krutskeid teeb ainult salaja. Ja muidugi puhas viieline!

 

2

Kommentaarid
  1. Eva ütles:

    Palju õnne!
    Mul on ka kaks tütart: 6-aastane ja paari kuu pärast 3-aastaseks saav tirts ning riidesuurused on peaaegu samad, mis teil :D. Kolmveerandkolmene kannab s 98 ja kuuene 128.
    P.S. Olen see, kes raagus puudega kõrvakad ostis ja loen seda blogi juba 3a kindlasti. Kirjutad väga hästi ning kui tuleb mõni uus postitus, siis asun selle kallale, nagu mõni võtab maitsva kohvi – ikka mõnuga 😀 .
    Kõike ilusat edaspidiseks! 🙂

    • mormelar ütles:

      Täname!
      Eh, nad on mul jah siuksed lühikesed. Riidekapisisu jõuab vahepeal täitsa ära tüüdata, aga nemad ikka pikemaks ei kasva 😀
      Ja suur aitäh kiidusõnade eest!

  2. Marju ütles:

    Üheksa?!
    9?!
    Nagu päriselt vä?

    Vat nüüd saan mina ka aru, et ma olen ikka megavana 😀

    Palju õnne sellele pisikesele sõbrapäevabeebile takkajärgi 🙂

Lisa kommentaar

