Joik küüneõli

Posted: september 20, 2014 in Uncategorized

Ma ei ole eriline ülevaadete tegija, eksole. Aga ükskord soetasin ma endale sellise toreda vidina, et ma lihtsalt pean sellest hand-and-feet-nail-oil-transp-v-350x525kõigile rääkima – no äkki keegi veel ei tea!

Mul on alati olnud probleeme oma küünenahkadega, iseenda süül muidugi, ja nii on mulle alati kõik küünetehnikud öelnud, et on ülioluline neid kogu aeg niisutada. Mul on olnud läbi aegade igasuguseid õlipotsikuid, aga sellest hoolimata pole ma endale suutnud regulaarset harjumust tekitada. Kogu aeg oli midagi häda. No alustame sellest, et see õlitamine tundus nii suur protseduur. Võta õli, masseeri sõrmedele, siis ära tee tükk aega midagi, et õli imenduks, siis ürita tüdinenult kuidagi siiski sõrmeotsi pesta, et saaksid oma käsi siiski kasutada – sealjuures ära pese küüneümbrusest õli maha. Oeh, eks.
See protseduur on nii kurnav, et seda tuli teha pigem kodus, aga kuhu see õlipotsik siis panna? Nii mugav olen küll, et õhtul oma tugitoolist enam tõusta ei viitsi, et mingit potsikut vannitoast otsima minna. Ja kui viitsikski, siis mul lihtsalt ei ole meeles, kui see mul silma all pole. Aga mingit pisikest pritsupudelit oma laual hoida ma ka ei taha. Sokk kinni, naba lahti.

No ja siis ma sattusin täiesti kogemata selle peale. Joik küünenaha niisutusõli. No kas on veel ideaalsemat asja olemas? Tegemist on pisikese rullikuga õlipudeliga. See ei määri Su käsi, sest ta lihtsalt masseerid rulliku abil õli AINULT sinna, kuhu ta peab minema. See on pisike ja kerge, nii et viska aga käekotti ja kanna igal pool kaasas. Ning jääb ära see pidev paanitsemine, et Sul ei ole meeles end õlitada, sest nii kui käekotist midagi otsid, vaatab see Sulle vastu. Ning kuna kogu protseduur on nii kiire ja lihtne, siis saadki seda kohe teha. Sõidad bussis, istud sõbraga kohvikus, teed töö juures arvutis midagi, vahet pole. Rull ja valmis.

Ma olen jäägitus vaimustuses. Nii lihtne, aga nii geniaalne. Minu elu on see küll palju toredamaks muutnud, no näete ise, lausa nii toredaks, et ma siis mingit tootetutvustust teen teile, eksole. Ja ekstraboonus on ju veel see, et tootjaks on kodumaine Joik.

Kiidan heaks!

Kommentaarid
  1. Jane ütles:

    peaks ka järgi proovima, kui aitab ka?

  2. Kai-Epp ütles:

    Ohisver, ma olen sellisest asjast ju unistanud! Mul sama jama kohati nende küünenahkadega. :))

  3. Mrs T ütles:

    Do!Want!Now! Peab vist sammud Kaumabaja poole seada, seal ehk on? 🙂
    Tartu omas siis … Tänus soovitamast!

  4. riinakene ütles:

    Vot see oli tõesti hea postitus! Sa peaksid reklaami eest kohe raha saama!
    Mu tütrel on ka sama probleem ja ei meeldi talle see niisama niisutamine. Vot see oleks täiesti õige asi talle. Pean ka ostma minema!

    • mormelar ütles:

      Ehee. Vat minuga on see häda, et oskan kiita vaid neid asju, millesse ma tõesti usun, tühja jutuga on probleeme. Reklaamindusse kindlasti ei sobiks.

  5. brita ütles:

    Kolleeg ka kiitis. Mulle lõhn ei meeldinud.

Lisa kommentaar

