Kümnest üheni küsimused

Posted: november 4, 2014 in Uncategorized

Ilmselgelt ma ei suuda ühtegi toredat küsimustikku vahele jätta.

10 asja, mis mulle meeldivad:

Kalendermärkmikud (Praegu vist isegi rohkem kui mu lapsed. Ma olen täiesti vallatud. Ps, kes oskab sõnale obsessed hea tõlke pakkuda? Mulle vallatud meeldib, aga enamus inimesi ei saa sellest aru, olen täheldanud.)

* Kaisutused

* Stiilsed inimesed

* Raamatud

* Eelarvamuste ületamine

* Mantlid

* Tugitoolid

* Jalgrattasõit (Nüüd, kui temperatuur nõuab jalakäimist, olen ma kurb. Ja aeglane. Kurb ja aeglane.)

* Hommikul kaua magamine

* Kassid

15665_10203313961103786_4869820641955840687_n

9 asja, mis mulle ei meeldi:

Katkine elektroonika

* Kuulujutud

* Lahti jäetud köögikapiuksed (Ma olen äärmiselt ebakorralik inimene, mis puudutab majapidamist, aga see on mu kiiks. Koos valetpidi jooksva tualettpaberiga – selle pärast meil vist enam ühtegi horisontaalses asendis rulli polegi kuskil)

* Abituse tunne

* Oskamatus rahaga majandada

* Tähtajad

* Kadunud pastakad (Kuna mul on teatud perioodidel teatud lemmikpastakad, siis ma võin nende kadumisest masendusse sattuda, ausalt.)

* Rumalus

* Teki alt ära tulek, kui oled sinna just istunud (Kõik, kellel on lapsed, teavad, millest ma räägin.)

Cat-Wrapped-in-Red-Blanket

8 asja, mida ma tulevikus kindlasti teha tahan:

Mootorratast juhtida

* Lapselapsi saada

* Koera omada (Tõenäoliselt küll alles pensionipõlves, aga siiski – alles paar aastat tagasi oleksin võinud vanduda, et minust ei saa kunagi koeraomanikku, nüüd hakkan meelt muutma.)

* Vibulaskmist õppida

* Magistrikraadi omada

* USAs käia (Okei, okei, mind huvitavad ainult need suured käsitöö-ja kontoritarvetepoed…)

* Ühes telefonimängus kõik tasemed 100% saada

* Käsitöötuba-kodukontorit omada

wookiemouse-scrapbook-room_h460

7 blogi, mida ma loen: 

* http://www.organicbeautyblogger.com/

http://beautybybritanie.com/

http://greenmakeup.wordpress.com/

http://ventovir.blogspot.com/

http://mothmouth-throughthelookingglass.blogspot.com/

http://roseshock.blogspot.com/

http://luurankojakaapissa.blogspot.com/ ja veel 237 blogi.

bloggers_what_my_friends_think_i_do

6 omadust, mis mind iseloomustavad:

otsekohene

* süsteemne

* uudishimulik

* lõbus

* hoolitsev

* veider

Allalaaditud fail

5 kohta, kus mulle olla meeldib: 

* Oma diivanil teki all

* Oma voodis teki all

* Oma tugitoolis teki all

* Oma laua taga teki all

* Sõbranna juures diivanil teki all (Põhimõtteliselt, anna mulle tekk ja ma olen rahul.)

hiding under blanket

4 asja, mida ma kardan:

Läbikukkumist

* Surnud akvaariumikalu (Ausõna, enne katsuksin vist inimlaipa. Ma ise ka ei tea, miks ma neid kardan, söödavate kalade vastu mul pole midagi.)

* Teadmatust

* Tähtaegu (Mõelge selle sõna ingliskeelsele versioonile. Surnud joon(elt). Mhmh.)

deadline

3 asja, mida ma ootan:

Salaunistuse täitumist

* Et keegi mu sõpradest korraldaks kostüümipeo

* Homset päeva (Üks mu soovitud toode tuleb Büroomaailmasse müügile!)

esto-kantsler-kunstnahk_must_small

2 head filmi:

* Melancholia

Green Mile

the_green_mile

1 asi, mida inimesed minu kohta ei tea:

* Minust on saanud Youtube-a-holic. Vaid pool aastat tagasi ei olnud mu YT listis ühtegi kanalit, aga nüüd on see täidetud gootivlogijate ja kalendermärkmikusõltlastest kaaskannatajatega. Mõnikord ma isegi unistan kojujõudmisest, et Youtube vaadata.

Allalaaditud fail (1)

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    haa, ma plaanin järgmiseks sünnipäevaks kostüümikat, chekc! 😛

  2. Anna ütles:

    Obsessed tõlkeks kõlbaks ka ehk sõltuvuses või haaratud? Ise kasutan seda sõna enamasti selles tähenduses, vähemalt ei teki inimestel segadust 🙂

    • mormelar ütles:

      See on kuidagi liiga pehme. Obsessed on minu jaoks just selline sügav ja tugev. Peab mingi kõvema omadussõna sellele haaratusele ette toppima 😀

  3. flameblood ütles:

    Kas “seestunud” ei sobi tõlkevasteks? 😀 See on küll tegelikult pigem sõna “possessed” tähendus, aga mu meelest võiks kõnekeelsesse konteksti klappida.

  4. Amara ütles:

    sõltuvusse haaratud? 😀

  5. Carla ütles:

    Ma olen ka täielik märkmike hull 🙂

Lisa kommentaar

