Kõige toredam tädi

Posted: detsember 29, 2014 in Uncategorized

Klienditeenindus. Täna räägime me klienditeenindusest.

Ma olen küllaltki tähelepanelik klient. Ma ei ole, tahaks loota, tüüpiline vinguja, aga ma märkan siiski iga kord millise teeninduse osaliseks ma saan ja kuidas teenindaja minusse suhtub. Ja minu jaoks on klienditeenindus oluline. Oma töö, nii igapäevase kui ka erialasektsiooni, tõttu pean ma pidevalt hankima hinnapakkumisi ja suhtlema suure hulga erinevate asutustega. Ma üldse ei eita, et valiku tegemisel on minu jaoks tihti oluline ka see, kui kiiresti ja mis toonis ning kui pädevaid vastuseid ma saan. Kuna hinnaklass langeb tihti ühte auku, siis tulebki teha valik sisetunde järgi ja selles on minu jaoks suur roll selle inimese käitumisel, kellega ma juhtun suhtlema. Ega töötajad ilmaasjata asutuse visiitkaardid pole.

Eks mul on palju halbu kogemusi kah. Mul on isegi poode, kuhu ma tagasi ei ole läinud, sest kogemus oli nii kehv. Aga täna tahaksin ma rääkida hoopis kahest suurepärasest teeninduskogemusest, mida ma olen ammu-ammu tahtnud jagada.

***

Esimene neist on juba mitme aasta tagusest sügisest, aga näe, ikka eredalt meeles. Nimelt võtsin ma ühel sügisel õppelaenu, et meie katust parandada. No ja kui ta juba võetud sai, võtsin siis natuke rohkem, et saaksin endale lõpuks ometi õmblusmasina. Ma teadsin üsna täpselt, et kavatsen sammud seada Riita stuudiosse. Teadsin, et neil on hea valik ja kiidetud perenaine.

Ma ei pidanud pettuma! Läksin armsasse stuudiosse, kus perenaine muidugi ise platsis oli, rääkisin oma loo ära, et mis mu kogemus siiani on ja mis ma teha tahaks ning muidugi, et mis mu võimalused on. Mina olin nagu ma ikka olen – elevil ja kärsitu, valmis kõike uskuma ja kohe ostu tegema. Olin head kuulnud Husqvarnast ja plaanisin sellega lahkuda. Mulle tehti kiirelt eri markidest ülevaade ja selgeks, et minu soovidega klapib palju paremini Pfaff, mis on ka tunduvalt odavam. Lisaks istusime ilusti koos masina taha, mulle näidati ette kõik vidinad ja trikid, sain ka ise proovida. Kui pidin minema ostu jaoks sularaha tooma, jäi mul kaasas olnud Mirith ilusti stuudiosse mängima, õues oli halb ja pime ilm ning stuudio perenaine arvas, et nii on parem.
Õmblusmasinale sain kauba peale tasuta igasugu vajalikke pisividinaid ning kui selgus, et ma tõesõna plaanisin selle raske masina lisaks oma muudele kottidele ja väikesele piigale bussiga teise linnaotsa tirida, keelati see nali kohe ära. Kuna oli nagunii sulgemisaeg, kutsus perenaine oma mehe meile autoga järgi ja nad viisid meid koju ära, minu häbelikust keeldumisest hoolimata.

Vot see on teenindus, ma ütlen! Mul on see positiivne elamus nii hästi meeles, et ma ei kujuta ette end kunagi kuskilt mujalt sellealast teenust või vidinaid ostmast. Kiidan Riita stuudiot kõigile, kes kuulavad. Siiani.

***

Minu vaieldamatu lemmikteenindaja on aga meie postkontoris, Ülejõe Selveris. Vähe sellest, et tädi on alati sõbralik, lahke ja asjalik, jäime me talle ka kohe meelde. Teadupärast ma saadan ja saan üsna palju pakke, nii et postkontorisse satun ikka korra-paar nädalas. Mul piisab vaid sisse astudes tervitada, kui postitädi juba peast teab, kas mulle või Elukale on pakke. No mida Sa hing veel ihaldad? Kui ma pole tükk aega postkontorisse sattunud, aga mul mõni pakk on, helistab ta mulle alati, et vältida paki tagasisaatmist.
Ma tunnen lausa pettumust, kui vahepeal mõni teine teenindaja tööl on ja ma tõesõna olen ka postkontorisse minemata jätnud ja järgmine päev läinud. Sest ta on täpselt selline tädi, kelle juurde rõõmuga minna ja alati hea tujuga postkontorist väljuda. Ta suudab lahendada kõik probleemid ja no kui mugav on asju ajada, kui Su nimi ja andmed kõik juba postitädil peas on?

Mu lastele meeldib ta ka väga, nende jaoks pole poodi minek ilma postkontorist läbi hüppamata enam võimalik. Pühadel viisime talle ka šokolaadi, kirjaga maailma parimale postitöötajale, sest just seda ta on. Võrratu eksemplar klienditeenindajast. Omniva, hoia seda töötajat, iga hinnaga!

Lisa kommentaar

