Kuidas Mormelar ükskord suureks üritas kasvada

Posted: veebruar 16, 2015 in Uncategorized

Jõudsin ükspäev rõõmustada, et ma olen lõpuks ometi (näiliselt) suureks kasvanud. Ehk siis ma ei näe enam välja nagu õpilane, hoolimata oma ebaeakohasest (!) riietumisstiilist. Keerutasin end peegli ees ja mõtlesin, et no kohe ühestki otsast ei kvalifitseeru enam gümnaasiumivanuseks. Ja jube ammu oli see viimane kord, kui mõni lapsevanem raamatukokku astus, segaduses ilmel ringi vaadatas ja lõpuks vaikselt venitas: “….aga kus raamatukogutädi on?”

Kui ma kooli tööle läksin, tundus mulle, et ma olengi koolilõpetajatega ühevanune. Samad naljad, sama digitaalelu, samad muredki. Nii raske oli nendega autoritaarne olla. Aga nüüd vaatan ja mõtlen – äh, tited. Nii naiivne ellusuhtumine ja nii kadestamistväärt muretu elu. MINA olen ikka juba suur.

Jõudsin oma järeldust uhkelt ka töökaaslasele ja Elukale teatada.

…kuni siis järgmise päevani. Ema sõbranna vaatas mind pealaest jalatallani ja teatas: “Sa oled nagu gümnaasiumiõpilane!”
Otse kümnesse, noh. Protesteerisin siiski.

Paar päeva hiljem teatasid üle-linna-kolleegid, kellega meil väljasõit oli, et nemad mind küll bussiaknast ära ei tundnud, vaatasid, et mingi plika kõnnib.

Ja tagatippu juhtusin parasjagu lasteaeda minema, kui üks tibatilluke roosa päterdis nõudis oma emalt valjult minu kohta, et kes see küll on ja mis ta siin teeb, no nagu lapsed ikka. Ema venitas ettevaatlikult, et küllap läheb oma õele või vennale järgi.

Aitäh, maailm!

Kasvage ise suureks, kui tahate. Ma annan alla.

Kommentaarid
  1. Kaur ütles:

    Hahaha 🙂 Päriselt kah, tegid tuju heaks 🙂

  2. Nell ütles:

    No tegelikult peetakse nooruslikkust ju positiivseks. Ja kui ka 5-10 aasta pärast sind laste vanemaks õeks peetakse siis on ju kompliment küll 🙂

  3. […] öeldud, tegin kõva häälega “Nanananananana BATMAAAAAN!” Nii et ilmselgelt pole Mormelaril põhjust muretseda, teistega võrreldes on ta vähemalt vaimselt suureks saanud, kuigi välimus ehk […]

Lisa kommentaar

