Gilmore Girls

Posted: veebruar 25, 2015 in Uncategorized

Inimestele, kes mind tunnevad, pole vast mingi üllatus, et ma olen täielik seriaalihoolik. Eluka meelest muidugi vaatan ma kõiki seriaale maailmas peale Walking Deadi, aga enda meelest on mul ikka veel veidi aega tööl käia ka. Kuigi tõsi, ma tõepoolest vaatan üsna paljusid seriaale. Nipp on lihtsalt selles, et mul käib iga tegevuse taustaks seriaal, olgu see söögitegemine, käsitöö, kooli ülesanne või niisama lebotamine. Ma saan ise ka aru, et see sõltuvus on natuke kahtlane, aga… aga noh. Selline ma olen.

Igatahes. Kui ma saaksin ühe euro iga korra eest, mis keegi on soovitanud mul Gilmore Girlsi vaadata, ohohoo, siis ma võiks endale ilusa käekoti osta. Inimesed soovitavad mulle seda tihti, sõbrad ja vaenlased tuttavad, küll niisama kui kultusseriaali, aga peamiselt öeldakse, et mina oma maneerilt või minu suhtlus oma tütardega meenutab neile Gilmore Girlsi peategelaste suhtlust. Kuna see tundus mulle kogu aeg NII vana seriaal ja kõike muud oli palju vaadata, siis ega ma ei plaaninud küll seda ette võtta. Aga viimasel ajal olen hakanud nautima seriaale, mida saan hooaegade kaupa vaadata, mitte kogu aeg uut osa oodata, ning eile otsustasin järsku proovida paar osa Gilmore.

Ja no ilmselgelt ma olen nüüd sõltuvuses. Kui tavaliselt võtab mul ikka paar osa aega mõistmaks, kas asi meeldib või ei (näiteks Breaking Badi spinoffi You Better Call Saul vaatasin kaks osa ja no ei hakanudki meeldima), siis Gilmore Girlsi puhul olin juba esimese osa poole pealt kindel, et kõik seitse hooaega saavad vaadatud. Nii armas ja südamlik ja NALJAKAS, keskendutud on sisule, mitte kostüümidele, võitlusstseenidele või mingi tootele reklaamimisele. Mu lemmiktegelane on praegu kohmakas kokk Sookie, ma ainult naeran, kui tema ekraanil on.

Nii et aitäh, andsin alla ja nüüd suudan unistada ainult kodus Gilmore vaatamisest. Kui sõltuvus on haigus, kas siis saaks töölt haiguspäevi ka küsida selle jaoks?

Kommentaarid
  1. Shamio ütles:

    Oh kui tore, ma polegi ainus 😀 Uusi sarju hakkasin tasapisi avastama. Suured lemmikud How I Met Your Mother ning Desperate Housewives on viimase aasta jooksul vist 2x otsast lõpuni vaadatud. Puht huvi mõttes vaatasin Sex and the City ära ja nüüd tükk aega kaalusin ja alustasin Grey’s Anatomyga.

    Vaatan ka sarju põhimõtteliselt iga tegevuse saateks: artikli materjalide kogumine, netis surfamine, söögivalmistamine, trennitegemine (Zumba läheb 3x kiiremini, kui mingi film või sari teisel ekraanil käib).

  2. Tikker ütles:

    Ehhee, ma vaatasin just sügisel GG teise ringi peale… Aga seitsmes jäi miskipärast pooleli. Igal juhul see ON super sari. Aga esimese osa karakterid on räigelt üle mängitud, Sookie kohmakus ei ole varsti enam läbiv teema. Lahe on ta sellegipoolest… Nad kõik on 🙂 Nii et mõnusaid õhtuid GG seltsis!

  3. miiu ütles:

    ma annaks ühe jala või neeru, kui saaks kuidagi nii, et ma elus ühtki osa GG näinud poleks. paraku olen, iga viimast kui üht, vähemalt kuus korda. tahan kaaaaa!

    • mormelar ütles:

      See on nii armas mõte! Et armastad midagi nii väga, et tahaksid, et saaksid seda uuesti esimest korda kogeda.

      • miiu ütles:

        ma mõtlen seda heade raamatute kohta alati, kui viimane lehekülg loetud… et oleks ometi nii, et ma poleks seda juba kogenud… 🙂 õnneks läheb üsna ruttu meelest! peangi hakkama GG uuesti vaatama!

    • Laura ütles:

      Oh jumal tänatud, et ma pole ainus. Mingi hetk suutsin tegelaste teksti peast ette vuristada aga nüüd olen pikema pausi vahele jätnud. Tõesti, uskumatult hea sari ja üks kahest, mida ma raudselt 10 korda olen algusest lõpuni vaadanud.

      • mormelar ütles:

        Ma lihtsalt pean küsima, et mis teine on?

      • Laura ütles:

        “Sõbrad”
        Neid võiks ka lõputult vaadata. Sõpradega oli mul umbes sama teema, nagu sul Gilmoridega, et kõik soovitasid ja vaatasid aga ma lükkasin koguaeg edasi, kuni üks päev oli igav ja sinna ma oma südame ja paar kuud oma elust olen jätnud 😀

  4. yavanna111 ütles:

    GG ja That 70s Show on kaks seriaali, mis mul ka lausa pähe vaadatud 🙂 Kui vaid oleks aega, jah!

  5. Kristhel ütles:

    Miks sa Walking Dead’i ei vaata? 😀

    Ma olen paadunud Grey Anatoomia, Scrubside, A-Rühma, Troonide Mängu ja Sõprade fänn. Mõned vähem tuntud sekka. Kui keegi mõne hobuseinimeste seriaali teeks, siis ma ei tea mis saaks.

    • mormelar ütles:

      Ma ei teagi. Jäin kuidagi rongist maha ja mingi hetk oli see nii ära leirdatud, et ma ei tundnud vajadust. Aga ma olen suur zombifänn, nii et kunagi kindlasti vaatan.

  6. taevakonn ütles:

    Kas sa Pretty little liars oled vaadanud? Kohati nii ajuvaba, aga no..sõltuvus. 😀

    • mormelar ütles:

      Vaatan ikka. Alguses väga meeldis, nüüd hakkab vaikselt ära tüütama. Kõik on nii segane, et pole enam aimugi, mis see tõde olla võib. Natuke üle võlli keeratud. Aga no vaatan ikka edasi, äkki kunagi tuleb ikka mingi lahendus kah 😀

Lisa kommentaar

