Laagrilapsed ja laagrita ema. Päev 1

Posted: august 10, 2015 in Uncategorized

Haldjapiigad läksid täna laagrisse! Jajah, päriselt. Täiesti esimest korda. Eks see on tervele meie perele suur sündmus. Minu meelest on laagrid jube ägedad. Kui ma selle leidsin ja idee piigadele ette kandsin, siis Melian kuulis: “Äge laager, tantsu ja kunsti ja joogat ja käsitööd ja värki”. Umbes midagi sellist ma ütlesin kah. Aga Mirith kuulis: “Sa oled viis ööd KODUST ÄRA!”. Mhmh. No me jätsime siis mõtlemisaega. Et ikkagi peab ise otsustama, et tahab minna sinna superägedasse kohta. Ja suureks rõõmuks otsustas, et tahabki.

Väike hirm on meil kõigil muidugi sees. Lapsed pole nii kaua üldse kunagi kodust ära olnud, ka mitte vanaema juures. Ja nüüd siis siuke lops! Meie kartsime alguses kõige rohkem, et kuidas me selle eest maksame. Aga laager, mõelge, tantsu ja värki, peab ju saama. Siis kukkus enamvähem sama summa meile taevast sülle. Peab ju märk olema. Siis me natuke kartsime, et kuidas nad ikka harjuvad. Aga see on selline vahva kodune laager, tundub kuidagi turvalisem. Siis kartsid lapsed, et kuidas nad harjuvad ja meil ei jäänud enam aega karta, vaid rääkisime neile rõõmsalt, kui äge neil saab olema.

Hommikul ei saanud me veel autostki välja, kui Melian hüüatas: “Mulle juba meeldib siin!”, nähes kõiki neid lapsi oma magamiskotte tassimas. Nad jäid sinna väga positiivse noodiga. Mina läksin autosse… ja kukkusin uluma! Ma ise ka ei tea miks. Suured lapsed ju, ennegi paari päeva kaupa kodust ära olnud, peaksin hoopis rahulolevalt nautima seda aega. Aga nutsin nagu väike tita, nii kurb hakkas järsku. Koju tulla oli ka kurb, ainult kass jalutas aeglaselt vastu. Tavaliselt jalutab kiiremini.

Oeh. Lapsed veel helistanud pole, ju läheb hästi. Eks me siis nädala lõpus näe, kumbad meist rohkem üle pidid elama selle laagerdamise ajal.

Kommentaarid
  1. anna ütles:

    Kui sa natuke rohkem kirjutaksid, oleks hirmus tore.
    Kasuta oma annet 😉

  2. B ütles:

    Jah, nii tore oleks, kui rohkem kirjutaksid. Su blogi on üks mu lemmikuid.

  3. mormelar ütles:

    Ma tänan kiidusõnade eest. Ma ausõna kogu aeg tahan ja mõtlen, aga tegudeni ei jõua. Elu segab vahele, va kurivaim 🙂

Lisa kommentaar

