Laagrilapsed ja laagrita ema. Päev 2

Posted: august 11, 2015 in Uncategorized

Piigad helistasid eile kaks korda. Esimest korda niisama, et päevasündmusi kajastada. Nad olid tantsinud minu vahva tantsuõpetajast sõbranna käe all ning teinud võitlustantsu. Mhmh, ma kirjutasin õigesti. Mhmh, te lugesite õigesti. Võitlustantsu. Ma ka ei tea, mis see on! Aga oli vägev olnud. Ja õhtul tegid nad joogat, mõeldaks, joogat!

Õhtul helistasid kah, enne magamaminekut. Nagu arvata oli, siis Melian tundis end üsna hästi. Ta oli saanud uue vana sõbranna ehk ühe meie kooli õpetaja lapselapse, kellega nad ennegi kooli peal ringi on jooksnud ning see kolis lausa naabriks magama ja nii nad seal mängisid. Mirithil seevastu oli nutt kurgus. Üritasin hästi positiivne olla ja lohutasin, et esimene öö ongi kõige raskem. Koju ta igatahes tulla ei tahtnud ja nüüd, hommikul, ma veel pole kõnet saanud. Võib eeldada, et läkski paremaks!

Eile õhtul tuli mul meelde, kuidas lasteaiaõpetaja sõbralikult noris, et lapsed laagrisse ja emmel-issil lembeaeg. Parasjagu Elukas magas diivanil hambad laiali ja mina mängisin tahvlis ühte totakat mängu, millest ma sõltuvuses olen. Romantika missugune. Hakkasin nii kõvasti naerma, et Elukas ärkas üles. Kutsusin ta siis ühel õhtul kohvikusse, et noh, lapsed on ära, saaks natuke lembeaega kah!

Eks see olegi vist nii, et kui lapsed on pisikesed, on nendega nii palju tegemist, et oled jube rahul, kui lapsed kodust ära on ja puhata saab. Aga nüüd, kui nad on suured, tegutsevad niikuinii suurem osa aega omaette, nii et ei oska kuidagi nautida seda, et neid pole. Pigem igatsed seda tagatoapominat ja kallisid, mida tualetti jalutades justkui möödaminnes jagatakse. Ainuke boonus on see, et ei pea kaks korda päevas sooja toitu tegema, hea, kui korra päevas endale viitsib teha.

Mul on selgelt meeles üks ilus hetk eelmisest suvest, kui peale mitmepäevast festivalil olemist avastasin veidi piduse Eluka nukralt telgi ees istumas ja mobiilist piigade pilte vaatamas. “Igatsen,” ohkas ta nii kaunilt.

Kommentaarid
  1. flameblood ütles:

    Võitlustants võiks vast capoeira olla 🙂

Lisa kommentaar

