Maailma parim töö

Posted: november 1, 2016 in Uncategorized

Mõni päev ma mõtlen, et mul on maailma parim töö. Seda sellisel päeval, kus olen päev otsa pikalt rabanud – vanapaberit vedanud, raamatuid arvele võtnud, tagasitoodud raamatud kõik riiulitele paigutanud, lastega õppinud ja joonistanud ja kooli mänginud. Siis tekib see muhe väsinud pärastlõuna, kus raamatukokku on jäänud need lapsed, kes on siin iga päev, need, keda oled harjunud juba omadeks pidama. Pisikesed mängivad omapäi kooli edasi, paar poissi istuvad arvutis, suuremad on raamatukoguhoidjate ümber ringi koondunud ja lobisevad meiega – mis vahetunnis juhtus, mis õpetaja tegi, kui palju homseks õppida on, kes kuhu trenni läheb. Üks pisipiiga teeb mulle punupatsi, teine masseerib õlgu, kõike saadab see mõnus kodune sumin, laste naerupahvakud ja vahepeal ka vaikne torisemine. Raamatukogu on elu täis, aga samal ajal rahulik ja muhe. Kõik on kuidagi nii mõnus. Ja siis ongi mul maailma parim töö.

Lisa kommentaar

