Kuidas ma ükskord Amazonist tellisin

Posted: november 28, 2016 in Uncategorized

Tegelikult ma olen ennegi Amazonist tellinud, aga siis alati teiste müüjate asju, mitte kunagi Amazoni enda kraami.

Seekord juhtus aga nii, et ootasin juba kaua-kaua millal üks auguraud müügile tuleb (see kõlab kindlasti teistele veidralt, aga selgituseks siis, et mu hobiks on kalendermärkmikud ja tegemist oli spetsiaalse kuue auguga augurauaga), kuni selle kogemata Amazonist leidsin.

Et UK oma ei saada enamasti Eestisse, tellisin Saksa omast, mis enamasti saadab – hea nipp, kes veel ei teadnud! Saksa keelt natuke oskan ja enda meelest sain tellimuse kenasti tehtud, kuni aga avastasin, et raha polnud maha läinud.

Põdesin natuke ja saatsin siis klienditoele kirja, et vabandan, ma nii hästi saksa keelt ei oska, kas mul jäi mingi liigutus tegemata? Vastu sain kiirelt pika, üliviisaka ja -vabandava kirja, et süsteemi vea tõttu müüdi mulle asi, mida veel laos pole. Et mu tohutuid kannatusi vähendada, tühistati mu postikulu ja tõsteti tavapostitamine kullerteenuse peale. Et kas ma olen võimeline ootama, kuni see kaup tuleb, siis nad KOHE saadavad välja. Ja et muidugi võin tehingu ka tühistada.

Mina irvitasin omaette, et mis see kuu aega mul siis veel oodata ei ole, niigi olen ammu ootanud, nii tore ju, et nii odavalt saab! KAKS PÄEVA hiljem sain kirja, et toode on välja saadetud, see oli reedel ja täna, esmaspäeva hommikul, pistis kuller mulle paki pihku.

Vot see on teenus! Mul on kohe nii ülevad emotsioonid, et telliks veel midagi Amazonist, kuigi vaja pole.

Lisa kommentaar

